Zaczynamy odliczanie!

Szanowni Państwo !

To już za:

Powitamy Państwa na ceremonii oficjalnego otwarcia

IV Międzynarodowej Konferencji Eimeriana Avia 2024!

 

Bardzo serdecznie dziękujemy za tak duże zainteresowanie problematyką, najbardziej kosztownej choroby drobiu, jaką bez wątpienia jest kokcydioza!

Pozwalamy sobie podać kilka praktycznych informacji logistycznych.

  • Przejazd przez Warszawę jest zawsze wyzwaniem, zatem radzimy, by nie wybierać tras prowadzących przez Stolicę!
  • Hotel posiada duży bezpłatny parking – z pewnością znajdziecie Państwo wygodne miejsce postojowe!
  • Z góry serdecznie dziękujemy za przestrzeganie zasad bioasekuracji, do dyspozycji naszych Gości będą urządzenia do dezynfekcji rąk.
  • Sekretariat Konferencji będzie czynny w holu hotelu Windsor Palace od godziny 8.30!
  • Będziemy wdzięczni za przybycie przynajmniej na około 15 minut przed terminem rozpoczęcia Konferencji, tak aby proces rejestracji zakończyć przed jej początkiem!
  • Prosimy o kierowanie się do stolików recepcyjnych zgodnie z alfabetem według pierwszej litery Nazwiska.
  • Dziękujemy za przygotowanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
  • Dużym ułatwieniem będzie również przedstawienie do wglądu dokumentów potwierdzających dokonanie opłaty konferencyjnej (kopia przelewu – elektroniczna lub wydruk). O okazanie tego dokumentu będziemy prosić tylko w przypadku braku wpłaty w systemie rejestracyjnym i w sytuacjach nieścisłości (np. dokonanie wpłaty bez rejestracji, rejestracji bez dokonanej wpłaty, etc.).
  • Dla PT Uczestników Konferencji będzie dostępna osobna szatnia zorganizowana w sali Emma, gdzie będzie można zostawić okrycia wierzchnie.
  • Wstęp na sale sponsorskie, pomieszczenia cateringowe i Salę Konferencyjną, restauracje, itp. będzie dostępny tylko dla Osób zarejestrowanych, posiadających imienne identyfikatory, które pozwolą Państwu na wejście na wszystkie wydarzenia Konferencji.
  • Osoby zainteresowane będą mogły pobrać słuchawki do tłumaczenia symultanicznego bezpośrednio u techników dźwięku.
  • Do dyspozycji PT Uczestników od godziny 9.30 dostępny będzie konferencyjny bufet kawowy serwujący napoje i ciasteczka przez cały czas trwania spotkania.
  • Nasi wspaniali Sponsorzy będą oczekiwać na Państwa i serdecznie zapraszają do odwiedzin stoisk!
  • Sala Konferencyjna ROYAL pomieści ponad 400 Uczestników, ale prosimy o zajmowanie miejsc w środku danego rzędu krzeseł pozostawiając miejsca skrajne, dla Osób, które z ważnych przyczyn, będą musiały dołączać do naszego grona w trakcie trwania wykładów.
  • Bardzo prosimy o włączenie trybu cichego powiadamia na wszystkich urządzeniach elektronicznych wnoszonych przez Państwa na Salę Konferencyjną.
  • Imienne zaproszenia na Gala Diner (piątek godzina 19.30 – 0.30) otrzymacie Państwo podczas rejestracji. Uprzejmie prosimy o zabranie ich ze sobą i okazanie służbom serwisowym przy wejściu na Salę Bankietową!
  • Dla Państwa wygody – Sala Bankietowa – VICTORIA (na 400 miejsc) jest rozdzielona z Salą Taneczną – ORANŻERIA (180 m2 gładkiego parkietu). Na Sali VICTORIA zasiadamy przy 12 osobowych stołach. Rezerwacja konkretnych miejsc będzie możliwa od godziny 18.30 do 19.15. Przed salą ORANŻERIA zaaranżowana zostanie przestrzeń do rozmów i nawiązywania relacji (stoliki koktajlowe, stoliki z krzesłami, bar, bilard).
  • Organizatorzy sugerują cocktail/formal dress.
  • Dla wygody Państwa mieszkających w Hotelu Windsor Palace w dniu 17.02.2024 doba hotelowa zostanie przedłużona z godziny 12.00 do godziny 13.00. Będzie więc sporo czasu na spożycie lunchu i wykwaterowanie się. Do Państwa dyspozycji będzie również dostępna przechowalnia bagażu.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z biurem Konferencji.

Organizatorzy mają nadzieję, że nasze spotkanie będzie przebiegało w sympatycznej atmosferze i udział w nim dostarczy Państwu wiele przydatnej wiedzy praktycznej, zatem szczęśliwej podróży i do miłego zobaczenia w „Hotelu Windsorów” w Jachrance.

 

W imieniu Zespołu Eimeriana Avia

 

Prof. dr hab. Andrzej Gaweł                                  Prof. dr hab. Piotr Szeleszczuk